„MI LESZ ITT A SZEXI?” - AZ INTERNETES
TARTALOMIPAR VÁLSÁGKERÜLŐ TAKTIKÁI
2009. március 19., Budapest
Ez a sajtóanyag doc kiterjesztésben letölthető innen.
A Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) folytatja workshop-sorozatát, melynek célja, hogy a szakma egy-egy problémáját, kérdését vagy trendjét az érintettek, a szakma és a szaksajtó részvételével járhassuk körbe.
Következő témánk: milyen stratégiák és taktikák alakultak/alakulnak ki a hazai tartalomiparban a gazdasági válság hatásainak minimalizálására, esetleg elkerülésére? Az online médiafogyasztási adatok tükrében meg lehet-e jósolni azt, mire lesz kíváncsi a felhasználó fél, vagy egy éven belül – és vajon vannak-e már a szakmában elképzelések arról, milyen nagyobb piaci változásokat hoz majd magával a fogyasztási és médiafogyasztási szokások átalakulása? Valóban a gazdasági világválság vitathatatlan nyertese lesz az online médiaipar – vagy: aki nem menekül előre, az itt is menthetetlenül lemarad?
Az MTE Workshop két előadója:
- Üzleti stratégiák a válság hatásainak elkerülésére: Végvári Imre, az Arcus Interactive Group kommunikációs ügynökség igazgatója és partnere
- Tartalmi válaszok a válságból való kilábaláshoz: Benei Péter, a Weber Shandwick pr-ügynökség tanácsadója, a Karmamédia digitális pr-blog társszerzője, a Bloggerunió társalapítója
A rövid prezentációk után vita a szakma és a szaksajtó képviselőivel.
Időpontja:
2009. március 26., csütörtök, 18.00 óra
Helyszíne:
Független Médiaközpont,
1088 Budapest, Vas u. 6. I. emelet 5.
További információ:
Katona Éva, MTE főtitkár: katonae@mte.hu,
06 30 9140 835